- Vstup do areálu lokality Paseky je od 5.2.2021 spoplatnený!
- INFO o kompenzáciách za sezónne skipasy nájdete nižšie v článku!
- Ohľaduplnosť
k iným osobám – každý na lyžiarskej trati sa musí chovať tak, aby
neohrozoval iné osoby a nespôsobil škodu sebe ani iným.
- Ovládanie rýchlosti
a spôsobu jazdy – každý, kto sa pohybuje na lyžiarskej trati, musí
rýchlosť prispôsobiť svojím schopnostiam, možnostiam, terénu, snehovým
podmienkam a počtu osôb na trati
- Voľba smeru – každý,
kto sa pohybuje na lyžiarskej trati, musí smer jazdy voliť tak, aby neohrozil
osoby pohybujúce sa na lyžiarskej trati pred ním a súčasne musí dodržiavať
dostatočný odstup od osôb pohybujúcich sa na trati.
- Predbiehanie –
predbiehať sa môže sprava aj zľava tak, aby mal predbiehaný dostatočný priestor
pre smer a spôsob jazdy.
- Vjazd na trať a rozjazd
po zastavení – každý, kto vchádza na lyžiarsku trať alebo chce po zastavení
opäť pokračovať v pohybe na trati, je povinný sa presvedčiť, či sa zhora
alebo zdola nepribližuje iná osoba tak, aby neohrozil seba ani iných.
- Zastavenie
a státie – každý, kto sa pohybuje na lyžiarskej trati, nesmie bezdôvodne
zastaviť a stáť na zúžených a neprehľadných častiach lyžiarskej
trate. Osoba, ktorá spadla, musí také miesto čo najrýchlejšie opustiť.
- Výstup a zostup –
osoba, ktorá stúpa alebo schádza po lyžiarskej trati, musí použiť okraj
lyžiarskej trate.
- Rešpektovanie
signalizácie a značenia – každý, kto sa pohybuje na lyžiarskej trati, je
povinný rešpektovať značenia a signalizáciu na tratiach.
- Poskytnutie prvej
pomoci – v prípade úrazu / nehody je každý povinný poskytnúť prvú pomoc
a privolať oprávnenú osobu z Horskej záchrannej služby (HZS - telefónne čísla:
18 300, 112, príp. 041 5695232, 0903 624 028).
- Úprava lyžiarskej trate
– v čase úpravy lyžiarskej trate je každý povinný riadiť sa pokynmi
prevádzkovateľa lyžiarskej trate.
- Identifikácia – každý,
či už účastník nehody alebo svedok, je povinný poskytnúť základné údaje
o svojej osobe
- Ochranná prilba – lyžiar mladší ako 15 rokov je povinný na lyžiarskej trati chrániť si hlavu riadne upevnenou ochrannou prilbou
OBCHODNÉ PODMIENKY A VŠEOBECNE PLATNÉ INFORMÁCIE PRE STREDISKO
ZS 2020/2021
1. Kúpou skipasu klientom (cestujúcim)
a využitím jeho práva na prepravu tým, že nastúpi na dopravné zariadenie
(vlek alebo lanovú dráhu) alebo vstúpi do priestoru nástupu alebo
výstupu dopravného zariadenia na základe zakúpeného skipasu dochádza
medzi klientom a spoločnosťou OMNITRADE, a.s. (ďalej aj ako
„prevádzkovateľ“) k uzatvoreniu zmluvy o preprave osôb podľa
§ 760 a nasl. Občianskeho zákonníka. Takýmto uzatvorením zmluvy klient
zároveň potvrdzuje, že sa oboznámil s prepravnými podmienkami, cenníkom
platným v lyžiarskom stredisku Vrátna Malá Fatra, aktuálnymi snehovými
a poveternostnými podmienkami a tiež že sa oboznámil s Bielym
kódexom (príloha č. 8 Vyhlášky č. 23/2006 Z.z. Ministerstva vnútra Slovenskej
republiky) Klient sa zároveň zaväzuje rešpektovať a dodržiavať platné
tarifné, prepravné, obchodné a reklamačné podmienky prevádzkovateľa a Biely
kódex, t.j. pravidlá pohybu a správania sa na svahu.
2. Všetky skipasy
sú vo forme čipových kariet. Každý klient je povinný zaplatiť za skipas
prevádzkovateľovi jeho cenu - za čipovú
kartu vo výške 2 EUR, ktorá sa v kamenných predajniach musí
zaplatiť v hotovosti. Bez zaplatenia za skipas nie je prevádzkovateľ
povinný klientovi skipas vydať. Skipasy vydané v pokladni je
klient povinný po ich použití vrátiť prevádzkovateľovi
počas otváracích hodín v pokladniach strediska (Paseky / Chleb) alebo v
Infocentre Paseky. Suma za skipas bude klientovi vrátená len v prípade
vrátenia plne funkčného a neporušeného skipasu, teda
skipasu bez akýchkoľvek vád.
Pokiaľ má klient záujem kartu si dobiť cez
internetový obchod „VRÁTNA E-SHOP“, môže si čipovú kartu nechať a priradiť
do svojho profilu.
3. Platnosť a použitie
zakúpeného skipasu – každý skipas je platný počas dennej doby
prevádzky strediska Vrátna Malá Fatra. Skipas je možné použiť na
všetkých prevádzkových lanových dráhach a lyžiarskych vlekoch v lyžiarskom
stredisku Vrátna Malá Fatra okrem skipasu typu "Easy", ktorý je
platný iba na vlekoch typu pre začiatočníkov, na mape vyznačených písmenami K,L,S
a P.
4. Klient je povinný
čipovú kartu nosiť na ľavej strane, najlepšie vo vrecku na vetrovke na
to určenom a na požiadanie obsluhy dopravných zariadení v stredisku sa ním
preukázať. Klient je tiež povinný vyvarovať sa umiestneniu čipovej karty v
bezprostrednej blízkosti mobilného telefónu (nakoľko hrozí vymazanie nakódovaného
typu lístka bez nároku na opätovné bezplatné dobitie).
5. Typy skipasu:
a) Skipas bez mena držiteľa
skipasu (prenosný
skipas): -1 denný, - depotný časový (platný od prvého prechodu cez
turniket),
b) Skipas 8-hodinový výberový - časový limit začína
plynúť po prechode cez turniket a počíta sa každá začatá hodina. Platnosť tohto
skipasu končí po uplynutí 8 hodín lyžovania.
c)
Skipas s menom držiteľa skipasu (neprenosný skipas je platný
len pre osobu, na ktorej meno bol skipas vydaný, v opačnom prípade bude takýto
skipas zablokovaný na zvyšok zimnej sezóny): - platí pre 2 až 7 denný skipas
d) Skipas s fotografiou držiteľa skipasu (sezónny
a 10 dňový skipas) - je platný len pre osobu, na ktorej fotografiu bol skipas
vydaný, v opačnom prípade bude takýto skipas zablokovaný na zvyšok zimnej
sezóny.
e) Rodinný skipas platí len pre rodičov a ich deti
preukázaním sa občianskeho preukazu a kartičkou poistenca dieťaťa. Musí byť
zhodné meno a adresa.
f) Skipas na večerné lyžovanie (sezónne a 5, 6 a 7 dňové
skipasy majú večerné lyžovanie automaticky zahrnuté v cene).
6. Typy taríf:
·
Lístok deti – deti do 6 rokov vrátane v prípade
doprovodu dospelou osobou cestujú zadarmo s výnimkou Kid´s Zone, kde aj
deti do 6 rokov potrebujú samostatný skipas. Ak dieťa v deň návštevy strediska
dovŕši siedmy rok života, je nutné si zakúpiť detský lístok. Deti od 7 do 12
rokov / vrátane – teda do 12 rokov 11 mesiacov a 29 dní / majú nárok na detský
lístok.
·
Lístok seniori - seniori od 60 rokov a držitelia
preukazu ZŤP majú nárok na lístok v tarife junior/senior.
·
Lístok juniori – osoby vo veku od 13 do 19 rokov
/vrátane – teda do 19 rokov 11 mesiacov a 29 dní / majú nárok na lístok
v tarife junior/ senior. Na juniorský lístok majú nárok aj držitelia
zľavových kariet ISIC, ITIC a EURO26. Zľava na zľavové karty sa vzťahuje len pri
kúpe 4-hodinového, denného, viacdenného skipasu a obojsmerného lístku na KLD
Chleb.
·
Lístok dospelý – osoby vo veku od 20 do 59 rokov
/vrátane – teda do 59 rokov 11 mesiacov a 29 dní / majú povinnosť zakúpiť si lístok
v tarife dospelý.
·
Rodinný lístok – len pre rodičov s deťmi od
7 do 12 rokov vrátane. Neplatí pre
dôchodcov a juniorov.
7. Zakúpenie a vyzdvihnutie skipasu
- Skipas je možné zakúpiť v čase prevádzky lyžiarskeho strediska
Vrátna Malá Fatra za sezónne ceny (mimosezóna, top a hlavná sezóna) v
pokladniach (v lokalite Paseky a Chleb),v Infocentre Paseky (zboku pokladne)
alebo kedykoľvek cez elektronický obchod „VRÁTNA E-SHOP“. Všetky skipasy sú
neprenosné. Skipasy vydané na meno držiteľa (viacdňové a sezónne skipasy,) sú
neprenosné od okamihu ich vydania. Držiteľ týchto skipasov je povinný pri kúpe
zadať svoje meno a priezvisko, dátum narodenia a bude vyhotovená fotka na pokladni
v stredisku. Tieto údaje slúžia len na účely dokazovania, či skipas používa
dotyčná osoba, ktorá je uvedená na skipase a v systéme ako vlastník. Ostatné
skipasy sa stávajú neprenosnými okamihom prvého prechodu čítacím zariadením
(turniketom).Na prepravu používajte len skipasy zakúpené na oficiálnych predajných miestach strediska
Vrátna Malá Fatra. Skipasy obdržané alebo zakúpené od iných osôb (dvojité
použitie) sú neplatné a pri pokuse o použitie budú návštevníkom ZABLOKOVANÉ!
Návštevník je povinný v prípade vyzvania povereným zamestnancom lyžiarskeho
strediska preukázať sa platným skipasom. Ak zamestnanec zistí, že klient jazdí
na neplatný alebo neoprávnene zľavnený skipas, tento mu bude takisto
ZABLOKOVANÝ bez nároku vrátenia peňazí.
8. E-shop - Zákazník môže v internetovom obchode „VRÁTNA E-SHOP“,
umiestnený na internetovej adrese: eshop.vratna.sk, zakúpiť online tarifu prostredníctvom
internetových stránok prevádzkovateľa, pričom kúpnu cenu za online tarifu
zákazník uhradí využitím platobného systému GP webpay. Zakúpením online tarify
sa zákazník zaväzuje rešpektovať a dodržiavať všeobecné obchodné podmienky,
rovnako ako platný a účinný prevádzkový poriadok lyžiarskeho strediska Vrátna
Malá Fatra a Biely kódex, ktoré sú zverejnené na internetových stránkach.
Predaj online taríf sa realizuje v súlade so všeobecne záväznými právnymi
predpismi, a to najmä Občianskym zákonníkom, Nariadením Európskeho parlamentu a
Rady (EÚ) 2016/679 z 27. apríla 2016 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní
osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov, ktorým sa zrušuje smernica
95/46/ES (všeobecné nariadenie o ochrane údajov),, Zákonom o ochrane
spotrebiteľa a Zákona o elektronickom obchode.
8.1. Nákup - Nakupovať online tarify prostredníctvom
internetového obchodu „VRÁTNA E-SHOP“ môžu v súlade s týmito obchodnými
podmienkami všetky fyzické a právnické osoby za podmienok ďalej stanovených.
8.2. Registrácia – každý užívateľ, ktorý má záujem realizovať
nákup cez „VRÁTNA E-SHOP“ je povinný správne a pravdivo vyplniť zobrazený
elektronický formulár a zadať všetky požadované informácie ohľadom svojej osoby.
V prípade registrácie meno, priezvisko, emailovú adresu, dátum narodenia, adresu
trvalého bydliska a heslo. V prípade nákupu bez registrácie meno,
priezvisko, emailovú adresu, telefónne číslo a adresu. Tieto údaje slúžia len
na účely dokazovania, či skipas používa dotyčná osoba, ktorá je uvedená na
skipase a v systéme ako vlastník. Po zadaní všetkých povinných údajov je
registrácia úspešná. Užívateľ má prístup k svojmu kontu na „VRÁTNA
E-SHOP“ po uvedení správneho prihlasovacieho e-mailu a hesla. Prihlasovací
e-mail a heslo si zadáva každý užívateľ a je platné počas celej doby
registrácie. Užívateľ je oprávnený kedykoľvek zmeniť heslo do svojho
konta „VRÁTNA E-SHOP“, tel. číslo a adresu. Zmena prihlasovacieho emailu
do konta je možná len na základe žiadosti užívateľa zaslanej na emailovú
adresu: eshop@vratna.sk. OMNITRADE, a. s. nenesie zodpovednosť
a nezodpovedá za akékoľvek škody vzniknuté v súvislosti
s prístupom do konta na stránke eshop.vratna.sk .Užívateľ
je povinný utajovať a chrániť svoje prihlasovacie údaje ku kontu
s cieľom zamedziť ich zneužitiu. OMNITRADE, a. s. nenesie zodpovednosť za
škodu a za iné dôsledky spôsobené sfalšovaním alebo nesprávnym vyplnením
údajov pri vzniku, zmene alebo zániku členstva vo „VRÁTNA E-SHOP“ .
8.3. Postup nákupu – po úspešnej
registrácii, užívateľ zvolí typ lístka, dátum kedy ho plánuje využiť
a prejde na detail objednávky, kde sa mu zobrazí nákupný košík
a všetky vybraté skipasy, resp. lístky a tiež informácia na aké mená sú
skipasy/ lístky vydané, dátumy platnosti, číslo čipového lístka (ak je
priradený). Následne bude užívateľ presmerovaný na dokončenie objednávky, kde pred
potvrdením objednávky musí užívateľ odsúhlasiť, že sa oboznámil so zásadami spracovania
osobných údajov, obchodnými a prepravnými podmienkami lyžiarskeho
strediska Vrátna. Hlavný užívateľ má možnosť nakupovať službu aj v prospech priradeného užívateľa, ktorý bude službu čerpať (rodinný
príslušník napr. rodič, dieťa, manžel/-ka). Po kontrole objednávky pristúpi
užívateľ priamo k platbe. Všetky skipasy ponúkané v internetovom obchode
„VRÁTNA E-SHOP“ majú uvedenú aktuálnu
kúpnu cenu, ktorá je platná v okamihu zaslania objednávky užívateľom. Všetky
kúpne ceny sú vrátane DPH. Na jednu čipovú kartu je možné aktivovať iba jednu
online tarifu. Ďalšiu online tarifu je treba zakúpiť(aktivovať) až po vyčerpaní
predchádzajúcej online tarify! V prípade, že bude na aktívnu tarifu nahratá
nová(ďalšia) tarifa, táto bude automaticky premazaná a vstúpi do platnosti nová
tarifa, bez nároku na vrátenie peňazí!
8.4. Platba. Platba za vybranú online
tarifu (ďalej tiež len „platba kúpnej ceny“) prebieha prostredníctvom
platobného systému GP webpay, kam je zákazník presmerovaný po potvrdení
objednávky online tarify a stlačení
tlačidla „ZAPLATIŤ“. Po úspešnom zaplatení objednanej online tarify je
zákazníkovi odoslaný potvrdzujúci e-mail na e-mailovú adresu uvedenú v
objednávke, ktorý slúži ako potvrdenie o zaplatení (ďalej len „potvrdzujúci
email“) Objednávky sa považujú za záväzné okamihom ich potvrdenia zo strany
OMNITRADE, a.s. potvrdzujúcim emailom a faktúrou. Ak došlo pri procese úhrady
kúpnej ceny prostredníctvom systému GP webpay k odpísaní čiastky predstavujúcej
kúpnu cenu online tarifu z príslušného bankového účtu zákazníka, bez toho aby
bol následne vygenerovaný potvrdzujúci e-mail alebo ak došlo k podobnej
technickej chybe, ktorej dôsledkom je, že suma predstavujúca kúpnu cenu online
tarifu bola z účtu zákazníka odpísaná, bez toho aby bola kúpna cena uhradená,
je zákazník povinný uplatniť túto reklamáciu výlučne v banke, ktorá kartu,
prostredníctvom ktorej nezrealizovaná transakcia prebehla, vystavila. Na
reklamácie uplatnené u prevádzkovateľa nebude braný ohľad. Nákup
prostredníctvom platobného systému GP webpay je možné realizovať kedykoľvek,
systém je funkčný nepretržite, okrem technologických prestávok. O plánovaných
technologických prestávkach systému a z nich plynúce nemožnosti realizovať
platby v tomto časovom úseku budú zákazníci prevádzkovateľa bez zbytočného
odkladu informovaní na jeho internetových stránkach. Ak nie je v týchto VOP
uvedené inak, nie je možné od kúpnej zmluvy na online tarifu odstúpiť. V
prípade, že kúpna cena za zákazníkom objednanú online tarifu nebude pripísaná
na bankový účet prevádzkovateľa, má sa zato, že zákazník od kúpnej zmluvy na
online tarifu jednostranne odstúpil, a to okamihom uplynutia kalendárneho dňa
resp. obdobia, na ktoré si online tarifu objednal.
8.5. Dodanie karty. Zákazník má možnosť
realizovať nákup 2 formami:
a. Ak je vlastníkom
platnej čipovej karty zakúpenej v stredisku Vrátna Malá Fatra (ďalej len
„čipová karta“), nákup skipasu uskutoční zadaním WTP čísla, ktoré je uvedené na
zadnej strane karty čipovej karty, čím bude karta dobitá podľa výberu užívateľa.
b. Ak nemá čipovú
kartu zvolí možnosť „osobný odber“. Po registrácii a nákupe bude
zákazníkovi zaslaný potvrdzujúci mail s faktúrou, pomocou ktorej si vyzdvihne
skipas v Infocentre na Pasekách. Pri nákupe každého skipasu bude
k cene nákupu zaúčtovaná cena karty 2 €.
Čipová karta, ktorú si zákazník objedná cez e-shop sa stáva jeho majetkom. Skipasy sa nevracajú.
Zákazník si ich ponechá a použije pri ďalšom nákupe. Pokiaľ ich chce
vrátiť, môže tak učiniť písomnou formou
v Infocentre na Pasekách. Na základe vrátenia skipasu, bude konto klienta
na „VRÁTNA E-SHOP“ zmazané a bude mu vrátená suma 2,00 eur za čipovú kartu. Pokiaľ však klient
odovzdá nefunkčný resp. fyzicky poškodený lístok, nemá nárok na vrátenie sumy
za čipovú kartu.
8.6. Upozornenie na kontrolu - Online tarifa sa
vzťahuje iba ku konkrétnemu zákazníkom zvolenému termínu, ktorým je konkrétny
deň alebo dni, na ktorý bola online tarifa zakúpená, či určitá časť tohto
konkrétneho dňa v prípade štvorhodinových a od 13:00 hod. online taríf(ďalej
len „termín“). V prípade sezónneho skipasu je to celá zimná sezóna, na ktorú
bol zakúpený, počas dní kedy je stredisko v prevádzke. Online tarifu nemožno
vyčerpať v inom termíne, než pre ktorý bol zakúpený. Nevyčerpaním online tarify
v zakúpenom konkrétnom termíne, online tarifa prepadá bez nároku zákazníka na
náhradu zaplatenej kúpnej ceny. Čipová karta je viazaná na typ osoby (dospelý,
dieťa, junior, senior atď.) Typy osôb a jednotlivé ceny online taríf, ktoré sa
na ne vzťahujú sú v súlade s článkom 3 týchto OP bližšie vymedzené v platnom
cenníku, ktorý je k dispozícii na internetových stránkach prevádzkovateľa aj
v Infocentre na Pasekách a v pokladniach v lokalite Chleb a
Paseky. Oprávnenosť nároku na zvýhodnené ceny online taríf pre určité typy osôb
(dospelý, dieťa, junior, ISIC, ITIC, EURO26, ZŤP, senior) je zákazník povinný
na požiadanie prevádzkovateľa kedykoľvek doložiť predložením platného dokladu,
z ktorého nárok na zaradenie do danej cenovej kategórie podľa typu osôb vyplýva
(občiansky preukaz, zdravotný preukaz poistenca, preukaz ISIC, ZŤP ap.). Ak
zákazník pri kontrole nedoloží prevádzkovateľovi oprávnenosť nároku na
zvýhodnenú cenu online tarifu, je prevádzkovateľ oprávnený zákazníka z prepravy
bez nároku na náhradu kúpnej ceny online tarifu vylúčiť (kartu zablokovať).
8.7. Reklamácia - V prípade, že dodaná služba obsahuje vady (t.j.
neobsahuje objednané služby, je poškodený čip apod.), je zákazník povinný
uplatniť nároky z chýb (reklamáciu) bez zbytočného odkladu, a to nasledujúcim spôsobom:
·
po tom, čo zistí dôvody pre uplatnenie reklamácie, t.j.
dňom, v ktorom nebola služba poskytnutá v dohodnutom alebo bežnom rozsahu,
kvalite, množstve a termíne, inak právo na reklamáciu zaniká,
·
osobne v závislosti na reklamovanej službe, a to
v Infocentre Paseky alebo na e-mailovej adrese infocentrum@vratna.sk,
·
zákazník je
takisto povinný presne špecifikovať v čom spočíva reklamovaná vada a
zároveň uviesť časové obdobie, čiže čas kedy alebo počas ktorého sa vada
vyskytla,
·
dodatočne zistené chyby nebudú akceptované.
Omnitrade a.s. po preskúmaní uplatnenej
reklamácie rozhodne o spôsobe vybavenia reklamácie v lehote 30 dní odo dňa jej
uplatnenia. Zákazník je povinný pri vybavovaní reklamácie poskytnúť dokumenty
spojené s nákupom služby a ďalšiu potrebnú súčinnosť vyžiadanú
prevádzkovateľom. V lehote na vybavenie reklamácie zašle prevádzkovateľ
zákazníkovi formou e-mailu o spôsobe odstránenia vád reklamovanej služby.
9. Poskytnutie náhrady za lístok/ skipas – Klient má
právo vrátenia peňazí v prípade, ak bol dopravným zariadením dopravený do
vrcholovej stanice KLD Chleb a LD Paseky a poveternostné alebo technické
podmienky na spätnú prepravu sú v rozpore s ohrozením života. Platí pri
zakúpení len obojsmerného lístku. Na jednosmerný lístok sa storno podmienky
nevzťahujú a nemôže byť vrátená alikvotná čiastka lístku.
Klient má právo na náhradu alebo predĺženie platnosti celosezónneho skipasu len
v prípade:
·
ak zimná sezóna nezačne z dôvodu pretrvávajúcich opatrení proti
šíreniu vírusu SARS-COV-2:
o prevádzkovateľ vystaví klientovi
voucher, ktorý ho oprávňuje na prenos zaplateného sezónneho skipasu do
nasledujúcej sezóny.
·
ak bude zimná sezóna prerušená z dôvodu sprísňovania opatrení proti
šíreniu vírusu SARS-COV-2:
o prevádzkovateľ na základe
konkrétne vzniknutej situácie pre držiteľov celosezónneho skipasu
vypracuje doplnkovú kompenzáciu (napr. vrátenie alikvótnej čiastky, prenos do
nasledujúcej sezóny, poskytnutie inej náhrady)
·
ak držiteľ sezónneho skipasu ochorie a bude práceneschopný po dobu
min. 21 dní:
o prevádzkovateľ na základe potvrdenia
od lekára, ktoré je klient povinný doložiť ihneď alebo najneskôr do 10
pracovných dní do Infocentra Paseky, umožňuje prenos celosezónneho skipasu na
inú osobu rovnakej kategórie. Prenos na inú kategóriu nie je možný.
·
ak držiteľ sezónneho skipasu utrpí úraz , ktorý mu znemožní využívať
celosezónny skipas:
o prevádzkovateľ na základe potvrdenia
od lekára, ktoré je klient povinný doložiť ihneď alebo najneskôr do 10
pracovných dní do Infocentra Paseky, vráti alikvótnu čiastku, ktorá zodpovedá
obdobiu od momentu úrazu po koniec platnosti daného skipasu. umožňuje prenos
celosezónneho skipasu na inú osobu rovnakej kategórie. Prenos na inú
kategóriu nie je možný.
o V prípade úrazu sa peňažná
náhrada sa poskytuje aj pri
viacdenných skipasoch. V prípade, že platnosť prechádza cez dve časti
lyžiarskej sezóny sa nevypočítava zmiešaná cena skipasu, platí cena v deň
nákupu skipasu. V prípade úrazu pri kúpe hodinových a denných
skipasov, klient nemá nárok na peňažnú náhradu.
Klient nemá nárok na vrátenie zaplatenej sumy, alikvotnej čiastky ani na dodatočnú výmenu, náhradu ani
zmenu/predĺženie platnosti lístka alebo na inú formu
odškodnenia v prípade nevyužitia skipasu, resp.
jeho celého času alebo neodôvodneného nevyzdvihnutia si lístka. V
prípade straty, znehodnotenia alebo zabudnutia skipasu nebude
klientovi poskytnutá žiadna náhrada ani vrátená záloha za skipas. V
prípade zlého počasia, lavínového nebezpečenstva, prerušenia prevádzky
horských dopravných zariadení, zablokovaných zjazdových tratí alebo pri skoršom
odjazde v prípade, ak z týchto dôvodov nebude klientovi umožnené
využiť služby, na ktoré ho skipas oprávňuje, nie je
prevádzkovateľ povinný poskytnúť klientovi žiadnu peňažnú náhradu
ani predĺžiť platnosť skipasu. Prevádzkovateľ si vyhradzuje právo na
odstávku lanových dráh a vlekov v prípade zlých poveternostných podmienok,
nutných opráv a revízií.
Pri riešení problému (sťažnosti)
s klientom, pokladníčka vyzve klienta (ak má však platný cestovný lístok a
daňový doklad) na spísanie sťažnosti, resp. žiadosti písomnou formou na mieste
pokladne, alebo na dodatočné poslanie sťažnosti poštou na adresu, resp.
e-mailom: Vrátna Malá Fatra, Starý dvor, 013 06 Terchová, resp. infocentrum@vratna.sk. Iná forma sťažnosti sa neuznáva!
Prevádzkovateľ si vyhradzuje právo na individuálne posúdenie každého prípadu
reklamácie služieb, oprávnenosti reklamácie, požiadaviek zákazníka a
poskytnutia náhrady cestovného a jeho spôsobu alebo výšky.
10. Sankcionovanie klienta v prípade
nečestného konania – Klient alebo akákoľvek tretia osoba, ktorá bude
pristihnutá bez skipasu alebo s neplatným skipasom, je povinný/á uhradiť
prevádzkovateľovi strediska pokutu vo výške hodnoty celodenného skipasu so
100%-ným príplatkom. V prípade falšovaného alebo falošného skipasu bude tento
klientovi odobratý bez nároku na náhradu a podľa individuálneho posúdenia prevádzkovateľa
môže byť jeho držiteľovi udelená peňažná pokuta až do výšky 1000 €. Pri
neoprávnenom použití skipasu si prevádzkovateľ vyhradzuje právo tento skipas
odobrať bez nároku na akúkoľvek náhradu.
11. Podnikateľská činnosť - bez súhlasu prevádzkovateľa
a príslušných povolení (licencie) platí zákaz výkonu podnikateľskej a inej
zárobkovej činnosti v stredisku Vrátna Malá Fatra.
12. Ochrana
osobných údajov- Informácie
týkajúce sa ochrany osobných údajov získaných o zákazníkovi sa nachádzajú v samostatnom
dokumente prístupnom v kamenných predajniach, ako aj na stránke e-shopu.
13. Záverečné ustanovenie- Ak je niektoré ustanovenie týchto
obchodných podmienok neplatné alebo neúčinné, alebo sa takým stane, namiesto
tohto ustanovenia bude použité ustanovenia podľa príslušných právnych
predpisov, ktoré je tomuto neplatnému alebo neefektívnemu ustanovením najbližšie.
Ostatné ustanovenia neplatnosťou alebo neúčinnosťou takéhoto ustanovenia nie sú
dotknuté. Prevádzkovateľ je oprávnený meniť či doplňovať znenie týchto
obchodných podmienok. Týmto ustanovením však nie sú dotknuté práva a povinnosti
vzniknuté za účinnosti predchádzajúceho znenia obchodných podmienok. Za platné
a účinné je považované znenie obchodných podmienok, ktoré je ku dňu uzatvorenia
konkrétnej kúpnej zmluvy k dispozícii na internetovej stránke prevádzkovateľa.
14. Kontakty:
PREVÁDZKOVATEĽ: Omnitrade, a.s. Miletičova
1, 821 01 Bratislava, prevádzka: Vrátna dolina, Tel.:+421 903 266 231,
email: infocentrum@vratna.sk, IČO:35724633, DIČ:2020267887
Prosíme
sledujte aktuálne oznamy uvedené na predajných miestach, pri nástupe na
dopravné zariadenia v stredisku a na webstránke www.vratna.sk!!!
- Vstup do areálu lokality Paseky je od 5.2.2021 spoplatnený!
- INFO o kompenzáciách za sezónne skipasy nájdete nižšie v článku!
Podujatia a eventy
Nie sú plánované žiadne podujatia